Op naar Senegal!

31 januari 2023 - Tenerife, Spanje

Na 4 jaar komt deze website weer tot leven! Waar mijn vorige blogs nog gingen over mijn tijd in Guinee, hoop ik binnenkort met de Global Mercy naar Senegal te varen. 🇸🇳 🛳️

Momenteel ben ik al aan boord om voorbereidend werk te doen op de verpleegafdeling. Denk aan het inrichten en schoonmaken vd afdelingen, ordenen van verpleegkundige materialen ect. Best een klus, want het het hele ziekenhuisschip is deze keer nieuw en gaat voor ‘t eerst gebruikt worden.
Leuk om deze keer wat meer van het hele proces mee te maken en te zien wat vooraf gaat aan een field service. En mooi om hierbij te kunnen helpen en er zo een steentje aan bij te dragen.

Ps.
Vanwege een netwerkstoring is internet erg traag en dus moeten jullie ook nog eventjes geduld hebben op een wat uitgebreidere blog met foto’s . ;)

Leuk dat jullie mijn blog lezen en bedankt voor jullie belangstelling.
Liefs Henriette

1. Rogier de Jong:
    1 februari 2023
    Top, ik kijk uit naar je verhalen!
    Veel plezier
  2. Ilona Salbut:
    Super Henriëtte!!! Heel veel succes!! Ik ga je zeker weer volgen!❤️ Liefs Ilona
  3. Pieta en Willem Zoeteweij:
    1 februari 2023
    Leuk Henriëtte, Pieta en ik kijken uit naar jouw verhalen en foto's. Heel veel succes.
  4. Gerda en Geert Zwaan:
    1 februari 2023
    Fijn om af en toe wat van je belevenissen mee te maken. Gods Zegen gewenst met het mooie maar vast ook moeilijk werk waar je je bezig bent.
  5. Jos en Gerda:
    Succes met poetsen! We lezen weer lekker mee! Dikke knuffel
  6. Marinus en Hennie:
    2 februari 2023
    Ha nicht, tja poetsen hoort er ook bij. Maar hopelijk komt het echte werk ook weer gauw. Mooi dat je weer blogt, want we lezen graag mee. Succes hoor meis, liefs van je oom en tante oet Riessen
  7. Ome Jan en tante Annie:
    3 februari 2023
    Dag Henriëtte, wat mooi dat je je weer voor een periode gaat inzetten voor dit mooie werk. We hopen je weer te volgen hoor!
  8. Ineke Metzlar:
    7 februari 2023
    Wat geweldig dat je je weer gaat inzetten voor de medemens. Trots op mijn vroegere buurmeisje.